Saturday, August 6, 2011

Doua poeme in revista "Canadian Literature"


A aparut numarul 207 al revistei  Canadian Literature, revista trimestriala de critica literara si literatura editata de Universitatea din British Columbia la Vancouver.

In aceast numar sant si eu prezenta cu doua poeme in limba franceza: "Galanterie" (Galanterie) si "Marécages à Bruges" (Mlastini la Bruges).

Cele doua poezii pot fi accessate la:
http://canlit.ca/archives.php?issuenumber=204  

(in categoria:
Poetry:
Irina Moga - "Galanterie"  si "Marécages à Bruges" click  pe "Show/Hide poem") 


Intregul numar al revistei e disponibil pe internet.
 
Poezia "Marécages à Bruges" (Mlastini la Bruges) e un medalion al unei zile cu soare si burnita, pe care am petrecut-o in acest oras.

4 comments:

  1. Buna ziua
    Numele meu este Iacob Constantin si va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasimylove.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Portal Iasi (fara diacritice).
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra.
    O zi buna va doresc

    ReplyDelete
  2. Da, de acord, am pus un link pe blog acesta.

    Titlul linkului meu - daca vreti sa reciprocati - e Arta-Poezie,

    Numai bine, multumesc de vizita.

    ReplyDelete
  3. Buna
    Multumesc mult pentru raspuns.
    Te-am adaugat si eu cu titlul dorit de tine (Arta-Poezie)
    O zi buna iti doresc si toate cele bune

    ReplyDelete
  4. Placerea de partea mea....:o)...Va astept in curand pe acest blog...am cateva articolase in pregatire, dupa luni de 'amorteala'.

    ReplyDelete

Frunze de artar - Jurnal din Toronto